Skocz do zawartości

Na forum są nieinwazyjne reklamy więc jak możesz wyłącz na forum adblocka :) zawsze jakiś grosz wpadnie

per papier

Admin DD2 #2
  • Zawartość

    64
  • Posts on chatbox

    82
  • Donations

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana per papier w dniu 10 Styczeń

Użytkownicy przyznają per papier punkty reputacji!

Reputacja

27 Excellent

9 obserwujących

Ostatnie wizyty

245 wyświetleń profilu
  1. per papier

    Siemka wszystkim

    Witamy
  2. per papier

    Pokaż się :)

    A chłopaków z Piotrkowa Trybunalskiego nie było wtedy ?
  3. per papier

    Blokada zagranicznych adresów ip

    Oczywiscie dobry pomysl. Tylko prosilbym o dodanie Niemiec do listy krajów dopuszczonych.
  4. Wypowiadając się w tym temacie musicie podać 3 argumenty za/przeciw. Jestem za: -aktywność na forum/serwerze -mikro -gra w godzinach nocnych
  5. per papier

    Pokaż się :)

    Z moją Narzeczoną.
  6. per papier

    propozycja odrzucona UWAGA

    Z ciekawosci pogralem chwile na 4funie, gdzie nie mam vipa i tez jakos nie mialem problemu z wyjsciem z respa. Szukac dziury w calym nie ma potrzeby. Co do wyjscia z respa, TT ma obowiazek go opuscic do 1:30 ( sa tez wyjatki jak cofanie po pake itd). Oczywiscie szanuje Twoje zdanie i nie zasmiecam dalej tamatu.
  7. per papier

    propozycja odrzucona UWAGA

    AMEN. Nie rozumie jak moze tt byc zraszowane na srodku, gdzie ma lepsza pozycje na te pozycje (ja tego problemu nie mam). Wystarczy ruszyc sie z respa a nie siedziec na nim i sie modlic, ze nie znajda mnie tam.
  8. per papier

    zamknięty Skarga na per papier

    Panie kolego, ja rozumie wszystko : przeklinanie, lamienie itd. NIe zrozumie notorycznych fb dla wlasnego teamu. Byly skargi na Ciebie ( nie jedna) i dostales kicka. Wrociles na serwer obrazajac mnie tak jak napisales, wiec zareagowalem, dostales bana cale 5 min na ogarniecie emocji. Skoro masz dowody na czitowanie innych graczy, mozna rozpisac demko. Jak dla mnie ban zasluzony. Czasami warto spojrzec na swoja gre i zrozumiec innych graczy.
  9. per papier

    Essa

    Hi ho:)
  10. per papier

    witam wszystkich :)

    Witamy
  11. per papier

    [Zapraszam] 5 najlepszych filmów wszech czasów #Nr 5

    1. Nietykalni (nie da sie opisac, trzeba obejrzec) 2. Pulp Fiction (Rezyser Quentin Tarantino, ktorego filmy uwielbiam) 3. Django ( patrz pkt.2) 4. Trylogia Hobbit (bardzo lubie takie klimaty fantasy) 5. Sherlock Holmes z Robertem Downing'iem Jr (inne i bardzo ciekawe przedstawienie postaci slawnego detektywa)
  12. Jestem na nie : - widac, ze nie przeczytales regulaminu. Po raz kolejny przypominam (nie tylko Tobie), NIE WYPOWIADAMY SIE W SWOIM TEMACIE Z PODANIEM. - minusem jest dla mnie rowniez wiek. - niedawno @MystiC pisal, ze chlopaki z UBT daja sobie spokojnie rade, wiec nastepny minus nasuwa sie sam - 'slabo przegladasz nasze forum'.
  13. per papier

    [Zapraszam] Zdjęcia twoich okolic #Nr 3!

    @KochamYamuche! ale masz widoki co do Nissana 4x4?
  14. per papier

    [Zapraszam] Administracja vs gracze #Nr 1

    Nie stać godzine na wlasnym respie. To dla TT jest lepiej jak CT raszuje, bo mozna ich bez problemu wybic lub cala paczka gdzies wbic na pelnej.
  15. Jestem na tak -sympatyczny chlop -wiek (myslalem, ze masz mniej lat :D) -wielki plus w prowadzeniu takich spraw
×